Prekių grąžinimas
Internetinės parduotuvės www.slimshop.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę,
nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo
naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės ar jos
pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti
gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje
tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės
grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Individualiai užsakytos prekės, negali būti grąžintos išskyrus, jei tai nėra pažymeta
pirkimo dokumentuose.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas
netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
 Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
 Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos
apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama
nekokybiška prekė);
 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
 Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – PVM sąskaitą faktūrą
arba kitą Prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą
(pvz.: mokėjimo kortelės sąskaitos išrašą) ir užsakymo numerį.
 
Grąžinimo terminai
Gavęs prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas atlieka visų arba dalies pinigų grąžinimą
už Prekes bankiniu pavedimu į Prekių Pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau nei per 14
(keturiolika) dienų nuo įrodymo apie Prekės išsiuntimą Pardavėjui gavimo dienos arba
Prekės grąžinimo. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos už šias Prekes
grąžinamos, jeigu grąžinamai daliai Prekių pristatymo mokestis buvo taikomas. Jei
buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio

susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių
prekės grąžinimo išlaidų.
Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko
sąskaitą bet kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke.
Grąžinama prekė turi būti papildomai supakuota į dėžutę ar maišelį, užklijuota.
 
Atkreipkite dėmesį
Pirkėjo teisė atsisakyti su Pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties
netaikoma:
 sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra
trumpas;
 sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra
netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
 sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai
susimaišo su kitais daiktais;
 prekių, kurios po išpakavimo praranda savo technines arba vizualines sąvybes.
Garantija
 Pirkėjo gautų prekių ir Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių spalvos gali
nežymiai skirtis, nes spalvų raiška priklauso nuo Pirkėjo individualių kompiuterio
savybių. Taip pat Internetinėje parduotuvėje pateikiamų Prekių atvaizduose gali
būti pavaizduotos papildomi Prekių aksesuarai ar komponentai, kurie neįeina į
parduodamą Prekės komplektaciją (Prekės komplektacija nurodoma Prekės
skelbimo skiltyje „Aprašymas“). Prekė laikoma atitinkanti pateiktą pasiūlymą, jei ji
atitinka Internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą
Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, pavyzdžiui, knygų redagavimo, vertimo
klaidas ar kokybę, dėl kurio atsakomybė tenka išimtinai Prekės leidėjui/gamintojui.
 Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis žodžiu
arba raštu.
 Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio
aptarnavimo servisus, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas
dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.
 Įrenginiai, pateikiami garantiniam aptarnavimui negali talpinti Pirkėjo asmeninių
duomenų, SIM kortelių. Pirkėjas turi išsisaugoti kitame įrenginyje informaciją iš

skaitmeninę atmintį turinčių įrenginių, pateiktų garantiniam servisui, prieš
pateikiant tokį.
 Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos
prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai
perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją, jei tokia yra.
 Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) iš Pardavėjo neatsiimtos, garantiniam
aptarnavimui perduotos prekės yra saugomos 3 (tris) mėnesius. Šis terminas
pradedamas skaičiuoti nuo pirmo pranešimo Pirkėjui jo nurodytais kontaktais
(telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę grįžusią
iš garantinio aptarnavimo centro. Per numatytą terminą Pirkėjui neatsiėmus
prekės, pardavėjas turi teisę prekės nebesaugoti, Prekė gali būti utilizuojama. Tokiu
atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo
informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
 Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo)
teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.
Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų
sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis
nacionaliniais teisės aktais.
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai
padaryti gali žodžiu arba elektroniniu paštu info@slimlab.lt
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
 Prekės užsakymo numerį;
 Pateikti/įvardyti Prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
 Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką
(jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės
nuotrauką, kita.
Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
 Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei
trūkumus įmanoma pašalinti;
 pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės Preke;
 atitinkamai sumažinant pirkimo kainą, jei Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti
arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas
aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų
(neatitikties) reikšmingumą;

 grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir nutraukinat Sutartį, kai prekės neįmanoma
pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų,
atsižvelgiant į visas aplinkybes,  įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų
trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.
Atsakymas į Pirkėjo pretenziją Pirkėjui pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo
kreipimosi gavimo dienos. Pinigų grąžinimo atveju, Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus
už Prekę ir jos pristatymo išlaidas bankiniu pavedimu į Prekių Pirkėjo banko sąskaitą. Jei
grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms
to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas,
taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų
tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta
Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji
turi pažeidimų:
 apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
 siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su
kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
 patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus
užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
 jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate
siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Dėl prekių grąžinimo
Norėdami grąžinti prekę, mielai prašome su mumis susisiekti el.
paštu info@slimlab.lt arba telefonu +37064841765