Pirkimo taisyklės
1. Pagrindinės nuostatos
Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio
prekes e-parduotuvėje www.slimshop.lt (toliau – Pirkėjas), ir MB „Odos vizija “ (toliau –
Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes
elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes Pirkėjas sutinka su šių Taisyklių taikymu.
2. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymas
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs
pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis,
paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo
nepateikti užsakymo.
3. Pardavėjo teisės
3.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui ar
pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti,
sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis elektronine parduotuve ir neatsako už
jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.2. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti elektroninės parduotuvės
veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
3.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai pakeisti šias Taisykles pakeistas Taisykles
paskelbdamas elektroninės parduotuvės tinklalapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo
paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.
3.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas
teises.
4. Pardavėjo pareigos
4.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis
elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių
garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų
perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius
su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
4.2. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti
užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti
prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
5. Pirkėjo teisės
5.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, vadovaudamasis šiomis
Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais.
5.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir
pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo
dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir
pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo
sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
5.3. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
6. Pirkėjo pareigos
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei
tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes Pirkėjas sumoka,
naudodamasis savo banku internete, į kurį pateikiama nuoroda iš elektroninės
parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo banku turi sudaręs atitinkamą
sutartį), arba atlikdamas mokėjimą iš bet kurio kito banko į Pardavėjo sąskaitą,
nurodytą „Rekvizituose“.
6.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo
nedelsdamas juos atnaujinti.
6.3. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą Pirkėjo banke internete, į kurį
pateikiama nuoroda iš elektroninės parduotuvės (tuo atveju, jei Pardavėjas su Pirkėjo
banku turi sudaręs atitinkamą sutartį) arba atlikti mokėjimą iš bet kurio kito banko bei
atskiru elektroniniu laišku atsiųsti Pardavėjui pranešimą apie mokėjimo atlikimą ne
vėliau kaip per 12 valandų nuo mygtuko „Užsakyti” paspaudimo. Per šį terminą
mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė
pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos bei Pardavėjas
imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš
Pirkėjo banko ar Pirkėjo apie atliktą mokėjimą už pasirinktas prekes.
6.4. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose
nustatytų reikalavimų.
7. Prekių pristatymas
7.1. Įprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-3 darbo dienas nuo gauto
apmokėjimo už prekes, jei prekės yra Pardavėjo sandėliuose. Pardavėjas negarantuoja,
kad prekės visais atvejais bus pristatytos per ankstesniame sakinyje nurodytą terminą,
ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Prekių pristatymas vykdomas
visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.
7.4. Tiksli prekių pristatymo data ir laikas nurodoma Pardavėjo Pirkėjui pateikiamame
pranešime el. pašto adresu, Pirkėjo nurodytu registracijos formoje. Atitinkamai Pirkėjas,
sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti minėto el.
pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
7.5. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas
privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį,
kokybę ir asortimentą.
7.5.1. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės,
asortimento neatitikimo(ų), Pirkėjas ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas privalo
apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti transporto įmonės atstovo pateiktame
duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime.
7.5.2. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(us), Pirkėjas ar,
priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju
transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovu
užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
7.5.3. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius
transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime bei pažymėjus apie siuntos pakuotės pažeidimą, laikoma, kad
prekės pristatytos pažeistoje siuntos pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė,
asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos,
nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai
atliktos.
7.5.4. Pirkėjui ar, priklausomai nuo atvejo, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius
transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame
pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje
siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo
sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba
popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
7.6. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra
perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas
asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną
prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos
prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas
praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar
pavėluotu pristatymu.
8. Prekių grąžinimas
8.1.. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės
dokumentais. Prieš grąžinant prekes pirkėjas turi būtinai susisiekti su pardavėju
nurodytu telefonu arba el paštu info@elektronikanamams.lt
8.2. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.
Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima
grąžinamos prekės.
8.3. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba)
prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini
norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
8.4. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui nepatinka
įsigytos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus teisės
aktuose nurodytas prekes, kurių Pirkėjas neturi teisės keisti (grąžinti) dėl to, kad šiam
nepatinka prekės forma, dydis, spalva, modelis, komplektiškumas ar atliekamos
funkcijos).
8.5. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas privalo kreiptis pirmiausia nurodytais konktaktais
ir tik gavęs informaciją iš Pardavėjo vykdyti grąžinimą.
9. Bendra atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas
prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų
klaidingumo ar netikslumo.
9.2. Už pirkimo ir pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis elektronine parduotuve,
pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9.3. Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 str. 3 d.
nuostatas, Pirkėjas susitaria su Pardavėju, kad Pirkėjo veiksmų elektroninėje
parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenimis
(atpažinimo kodu) turi Elektroninio parašo įstatymo 8 str. 1 d. įtvirtintą elektroninio
parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose
dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodinėjimo priemonė teisme). Pirkėjas privalo
saugoti savo prisijungimo prie elektroninės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti,
užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis
pats, neperduoti ir kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais
duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti. Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys
galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti Pardavėjui, taip pat
nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie elektroninės parduotuvės
duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo
atpažinimo kodu, laikomi atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių
veiksmų pasekmes.
9.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu
Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo elektroninėje parduotuvėje esančias
nuorodas.
9.5. Pardavėjas neatsako už tai, kad elektroninėje parduotuvėje vaizduojamos prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais neatitinka realaus prekių dydžio, formų ir
spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai dėl jos kaltės patirtus tiesioginius
nuostolius.
10. Asmens duomenų tvarkymas
10.1. Pirkėjas pateikdamas Užsakymą Pardavėjui turi pateikti asmens duomenis, kuriais
Pardavėjas gali identifikuoti Pirkėją, pristatyti Užsakymą, susisiekti prireikus papildomos
informacijos ar (klientui davus sutikimą) naudoti juos tiesioginės rinkodaros tikslais.
10.2. Pirkėjas pateikdamas Užsakymą sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto
adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, kurie būtini Prekių
užsakymui įvykdyti.
10.3. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto adresas ar telefono numeris
būtų toliau naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais, apie tai turi pranešti Pardavėjui.
10.4. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik
Prekių pirkimo iš Pardavėjo bei tiesioginės rinkodaros (išskyrus atvejus, kai Pirkėjas
Taisyklių 10.3 punkte nurodyta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens
duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais) tikslais. Pardavėjas įsipareigoja
neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo
partnerius, teikiančius Prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu
susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems
asmenims gali būti atskleidžiami tik LR teisės aktų numatyta tvarka.
10.5. Asmens duomenys, kuriuos Pirkėjas naudoja atlikdamas pavedimus iš savo
kreditinių ar debetinių sąskaitų Pardavėjui bankinėse sistemose, yra tvarkomi saugiai,
naudojant saugaus ryšio SSL (angl. Secure Socket Layer) sertifikatus. Visą atsakomybę
už šiuos asmens duomenis neša bankai, kuriais naudojasi Pirkėjas.
10.6. Pirkėjas kaip duomenų subjektas turi teisę gauti informaciją, kaip tvarkomi jo
asmens duomenys, juos koreguoti, panaikinti ar nesutikti, kad jie būtų tvarkomi.
10.7. Siekiant, kad Pirkėjui būtų suteiktos pilnavertės El. parduotuvės galimybės, Pirkėjo
kompiuteryje (įrenginyje) Pardavėjas įrašo informaciją – slapukus. Įrašytą informaciją
Pardavėjas naudoja Pirkėjo kaip ankstesnio El. parduotuvės lankytojo atpažinimui,
informacijos apie pirkinius, įdėtus į Pirkėjo Prekių krepšelį, išsaugojimui, svetainės
lankomumo statistikos rinkimui. Pirkėjas turi galimybę peržiūrėti, kokią informaciją
(slapukus) Pardavėjas įrašo, ir gali ištrinti dalį ar visus įrašytus slapukus. Pirkėjas taip
pat turi teisę nesutikti, kad būtų įrašoma ir naudojama informacija (slapukai) jo
kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju tam tikros El. parduotuvės funkcijos jam
gali būti neprieinamos. Pirkėjas, priimdamas Taisykles, sutinka, kad jo kompiuteryje
(įrenginyje) būtų įrašoma informacija. Šį sutikimą Pirkėjas gali bet kada atšaukti,
pakeisdamas savo interneto naršyklės nustatymus ar kreipdamasis į Pardavėją.
10.8. Bet kokį prašymą ar nurodymą, susijusį su asmens duomenų tvarkymu, Pirkėjas turi
pateikti Pardavėjui raštu. Pardavėjas, gavęs tokį Pirkėjo prašymą ar nurodymą, ne
vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų pateiks Pirkėjui raštišką atsakymą.
10.9. Pirkėjui nesutinkant su šiame Taisyklių skyriuje nurodytomis Asmens duomenų
apsaugos nuostatomis, Pirkėjas praranda teisę naudotis El. parduotuvės teikiamomis
paslaugomis.
11. Informacijos siuntimas
11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu
elektroninio pašto adresu.
11.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės
pateiktais duomenimis (telefonu +37064841765 ir el. paštu info@slimlab.lt).
12. Baigiamosios nuostatos
12.1. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, kuri pateikiama Pardavėjo
elektroninės parduotuvės tinklalapyje (įskaitant, bet neapsiribojant, šias Taisykles,
informaciją apie Pardavėją, siūlomas prekes ir paslaugas bei jų savybes, Pirkėjo teisės
atsisakyti pirkimo ir pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarką, Pardavėjo teikiamas
prekės priežiūros paslaugas ir garantijas (jeigu jos suteikiamos) laikoma pateikta
Pirkėjui raštu.
12.2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir
Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra
sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų neatstatyta tvarka.